matilda-sso

Direktlänk till inlägg 24 januari 2015

Hej igen :)

Av Matilda Southtree - 24 januari 2015 11:30

MÅSTE berätta senaste nytt :D

Har hänt två helt OTROLIGT FANTASTISKA saker!!!

Altså, jag gör bara en sammanfattning här  >.<

Jag har träffat mina gamla server 2 kompisar Stella Friendtree och Moa Moonheart :DDDD

Det var den forsta otroliga :D

Och sen så... kommer jag inte riktigt ihåg vad som hände där cX

Men igår kväll, så fick jag äntligen min kod... Måste berätta hela historien annars fattar ni nog inte x.x

Till julen så fick jag en värdekod med 3000 sc av min pappa och syster, men den hade inte kommit då..

Sen råkade det vara så att det blivit något strul då, så jag fick min kod först igår kväll, och det efter att min pappa först skickat mail til sso, och sen pratat i telefon men någon, PÅ ENGELSKA (!!!!!!!!!!!!!) och då var de visst så ledsna över att det tagit så lång tid, så gav de mig... 7000 extra, totalt TIO TUSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och jag ljuger inte O.O

 

Och den här bilden är inte fejk, det säger jag bara... hade även 597 sc sen innan, och fick 100 som veckopeng :D

Innan jag löste in koden så köpte jag nyaste medlemmen i stallet, Wildsong!

 

Men snart är han inte nyaste längre, för IDAG kommer nästa:

Morningmystery!

 

Och imorgon kommer nästa, o sen kommer nästa, o nästa, o nästa! Ända tills jag checkat av hela min önskelista... Blir 8 nya hästar, inräknat Morning och Wild!

Sen har jag skapat egen klubb IGEN, men den här gången kan den inte bli failad xD läs gärna vad det står! :D

 

Och sen råkar det vara så att jag döpte om Cloud till Skycloud, och skickade honom till hästön c:

 

Sen är det definitivt mer som hänt, men bara OOOORKAAA >.< Ja, jag orkar inte :/ Och ni orkar nog inte heller :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Southtree - 6 april 2016 18:21

Går in på min blogg och kollar stakistiken och vad ser jag? Det är 0-4 st som har gått in på min blogg varje dag under mars. Så jag ville bara säga att ni inte behöver det, denna bloggen är död. :3 Men jag är aktiv på min instagram, @matilda.sout...

Av Matilda Southtree - 17 januari 2016 12:31


   Fy vad det laggar när jag skriver detta. Inte i SSO som det laggar, i Bloggplatsen. Astrid Gladebell köpte tanthår & ska köpa en häst som heter Reaper. Nu har jag gjort ett inlägg om detta. Hejdåååå!  ...

Av Matilda Southtree - 21 december 2015 14:05

1.    2. Här kan du ändra namnet på bilden, du bara ändrar texten :D   3.   PNG format är ett standardformat, så man brukar kunna ladda upp såna bilder till bloggar, forum, osv :P Sorry för att jag inte uppdaterar här, är mer på Insta...

Av Matilda Southtree - 12 oktober 2015 17:23


Tog ju bara lite mer än ett år xD I onsdags, samma dag som Shirehästarna kom, så köpte jag det svarta Engelsa Fullblodet som jag velat ha jättelänge. Firespirit aka Spitfire <3 Och idag, så blev han level 15. Och vet ni vad? Han var den ALLRA SI...

Av Matilda Southtree - 27 september 2015 20:55


  en låda med ett hästhuvud som någon stuckit en nål genom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards