matilda-sso

Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Matilda Southtree - 17 januari 2015 19:00

Winter kom upp i lvl 14 nyss<3

 

Så imorn blir hon lvl 15! :D
Nästa på tur som ska levlas sen är Misty:)

Hade tänkt klaga lite på sso's fb, men det får bli en annan gång '-'

Så berättar jag istället vilka hästar som står på tur o köpas :D

1. Morningmystery, en grå frisisk sporthäst som kostar 890 sc

2. Chocolate Milk, den mörkaste fjordingen (ska nog döpas till Darkice (i sso) men hans "riktiga" namn kommer bli Chocolate Milk:)) och kostar 780 sc

3. Red Milk, den rödblacka fjordingen (samma sak som med Choclate Milk, hon kommer heta typ Icefire eller Fireice i sso) som kostar 780 sc

4. Milky Way, den kvita (kvit är som skimmel på andra hästraser, har jag fått veta :D) fjordingen (kommer nog döpas till typ Winterice eller Winterpearl eller Snowice eller nåt sånt ;)) som kostar 780 sc

5. Den brunblacka fjordingen som kostar 780 sc (har inte bestämmt namn än, det kommer nog :))

6. Sunblaze, den guldiga araben som kostar 910 sc

7. Blueshadow, den blåaktiga friesern som kostar 990 sc

8. Wildsong, den svarta ponnin med vit man som kostar 450 sc

SLUT! Ganska många på listan o.o

Aja, nu ska jag fortsätta levla Winter :P

Sys<3

Av Matilda Southtree - 17 januari 2015 11:17

Det här inlägget är en liten bildbomb xD

Lägger bilderna i ordning så hoppas jag att ni förstår <3

        

 

När jag gick in i hemstallet sen, så tänkte jag: Jaha, där är Moonie, och sen, Jaha, där är Moonie, för nu eftersom jag precis köpt Misty så har hon ju samma man som Moonie cX

  

Det enda som skiljer dem åt här är: namn, humör, och level :)

 

Men nu ska manen på Misty fixas till :)

  

 

Altså... #.#

Men nu är det mat, byebye :)



Ovido - Quiz & Flashcards