matilda-sso

Alla inlägg under mars 2015

Tip

Av Matilda Southtree - 26 mars 2015 17:55

 

För er som letar sprickor: på torsdagar återuppstår den där allra första sprickan... o.o

Av Matilda Southtree - 26 mars 2015 12:00

Gah.

     

TA DE LUGNT NU SPITFIRE .-. Jag SKA köpa dig .-. Ska bara levla klart 5 hästar .-.

Av Matilda Southtree - 25 mars 2015 20:08

Det var uteritt på schemat, dock så blev det lite springtävling me (utan häst :) ) och massor fika cX

KLARA! FÄRDIGA! GÅÅÅÅ 8)

 

GRATIS TÅRTA TILL SALU! 8D

Bonk, Bonk, Bonk, Applåd XD   

 

Kraamiz ^^

 

Bugg .-.

Och ännu mera bugg .-.


Av Matilda Southtree - 25 mars 2015 13:12

                       

Slut 8) Klicka på bilderna om du vill att de ska bli större :)

Av Matilda Southtree - 24 mars 2015 19:50



Den där ponnyn är såld nu .-.

 

Bara så ni vet, klipper in namnet, det ser inte riiiktigt ut så :)

 

 

Av Matilda Southtree - 24 mars 2015 17:40

 

Yes you see 8) Hoppas jag kan stanna i denna klubb ett tag ^^

Av Matilda Southtree - 24 mars 2015 09:50

Yup, #hatebugarisso.

Hade tänkt sälja Winterhope på morgonen nu meeen "Juste, det var ju en otroligt elqak bugg där." You see, You see.

VARJE gång jag klickar på Winterhopes info (hon är på hästön) så får jag nätverksfel. Inte någon slump, inte någon dålig uppkoppling... Endast sso. 

Där ser ni. Och eftersm att jag inte vill ha denna bugg så skickade jag till supporten ;)

   Herre jösses vad många buggar jag skickat till de... På väldigt kort tid med O.O

Av Matilda Southtree - 23 mars 2015 20:32

 

 

 

Yeey bara 31 hästar 8D Kan nog få ner det en bit till, bara jag vill... Och det vill jag... Har endast 18 hästar kvar o levla OXO WIIIIIIIII 8D


Ovido - Quiz & Flashcards