matilda-sso

Alla inlägg under januari 2015

Av Matilda Southtree - 31 januari 2015 17:54

Råkade bli Morning-tema på det här inlägget xD

Idag så körde jag Starshine Legacy (enda som inte är Morning :) ) del 1 :D Ska försöka köra om alla 4 delarna idag :D (Har alla<3)

Och efter jag kört färdigt den, så blev det levling av Morning... Han kom faktist ända upp i level 10!!! :D 

Lite bilder här xD

 

 

Och så blev jag sugen på o redigera xD

Här har vi den:

 

Altså, det där är det bästa jag gjort #.# Så ett GIGANTISKT tack till Astrid Gladebell som gav mig iden till bilden :D

Undra om man kan göra om den till att passa som header...? Får testa :D

Om den kommer som header har jag lyckats, kommer den inte så har jag misslyckats :)

En kul grej bara, jag har postat över 200 bilder, på lite mer än 70 inlägg O.O

Av Matilda Southtree - 30 januari 2015 17:52

Igår så köptes Sunblaze :D

     

Har ingen bild som verkligen e på honom nu, men det kommer nog så småningom :P

Och idag köptes

Blue :D

     

Har mitt tävlings-set på henne, tycker det passar riktigt bra :D

När jag köpt henne så köpte jag stallflickan...

     

...Som förstås skulle lägga sig och SOVA XDDDDDDDDD

 

Men hon han iaf ta hand om mina småttingar först <3

Så... Nu ska det levlas! :D Inte Blue, hon e redan lvl 3, utan Morning... 8 och en halv, ska han bli! (Ehum xD)

Av Matilda Southtree - 28 januari 2015 17:33

Nu har jag alla fjordingar! :D

       

Här har vi Wirre o jag i mitt fina tävlings-set :D

Inte många hästar kvar o köpa för mig:) Bara Sunblaze och Blueshadow :D

Bara lite synd att uppdateringen var så tråkig -.-

Aja, nu ska det levlas! Vill få upp Morning till minst lvl 8 och en halv :)

Av Matilda Southtree - 28 januari 2015 15:33

Sorry för ev. spoil :)

 

Ser ni tangenterna? Är ganska få... Eller hur? ;P

Av Matilda Southtree - 27 januari 2015 19:27

Som vanligt så spoilar jag hela inlägget med rubriken xD

 

Reddies första besök i DD xD (med mig :) )

     

Så<3

 

Pannluggen... :D

 

Och den här bilden togs i slutet av filmningen :) Dock så hade jag fullt upp under filmningen, så det blev inte så mycket mer... Och jag fick inte med alla som var med, hellar >.<

Och då kom Kim!!! (E inget fan, men :P)

Inspekterade hela honom xD

       

Och den sista: GIFT SHOPEN??????????????????????????????????????? Den ska väl vara stängd???

Verkar som om gift shop kommer komma tillbaka nån gång under våren/sommaren :D

Orkade inte med ett helt inlägg, så det blev en liten sammanfattning typ :)

Och imorgon så har jag... ALLA FJORDINGAR!!! :DDDDDDDDDDD (och en extra xD)

Av Matilda Southtree - 26 januari 2015 16:30

Som vanligt, så spoilar rubriken ;D

 

Min kompis Louise Maccamp var med, fast att hon inte kunde se fjordingarna Cx Hon står där bakom mig, i gula mössan :)

   

Hon fick heta Iceflame :P

 

<3

Av Matilda Southtree - 25 januari 2015 12:14

Nu bjuder jag på en bildbomb med 10 000 fails och 1 perfekt bild. (Överdrev när jag sa 10 000 fails :P Men säkert 100 >.<) (Överdrev igen)

   

Interesting angle! ^

   

Den här bilden ^ är perfekt! Hon är i luften, men ändå på väg upp! :D

           

Perfect fail... ^

 

Crazy! ^

         

Jag ger upp >.<

Var bara 16 bilder, men ända en bildbomb <3

SYS <3

Av Matilda Southtree - 25 januari 2015 10:45

Nu har jag köpt Chocolate Milk!

 

Ville slumpa fram åtminstånde en del av hans namn först, och då slumpades HELA hans namn fram!!!

 

Men jag lyckades ju ändå köpa honom <3

 

Here he is!

 

Och här är min första, och troligtvis enda WESTERN-FJORD!

 

Det var så att han varken passade i mitt blå-vita set, eller i hans Kallter-set, men han passade i jorvikstallets svarta westernträns... Och i westernsadel + westernschabrak! Så då blev han en western-fjord :)

Ovido - Quiz & Flashcards