matilda-sso

Alla inlägg under juli 2015

Av Matilda Southtree - 30 juli 2015 00:08

 

 

(Den där nere är gammal, har Silver i bakgrunden haha xD Han e nt i stallet nu :P Den översta är från idag igår)

Av Matilda Southtree - 18 juli 2015 12:00

Vad tycker ni om dessa bilder?

     

Den sista bilden har jag ändrat lite ^^ (gjort bakgrunden ljusare + hästen mörkare)


Detta inlägg skrevs måndag den 13 juli 2015, saker kan ha ändrats efter att detta skrevs.


Av Matilda Southtree - 17 juli 2015 12:00

Jag frågar er om jag ska börja med en "novell"?

Den skulle handla om SSO då ^^

(Radom bild, inga bildlösa inlägg här inte!)

 

... Nu vill jag ta hem Cinna bara för att han är på bilden xD


Detta inlägg skrevs måndag den 13 juli 2015, saker kan ha ändrats efter att detta skrevs.

Av Matilda Southtree - 16 juli 2015 12:00

Du ser en häst du vill ha?

 

Jag brukar tänka: Neeej Matilda... Du har köpstopp!!! LEVLA ISTÄLLET DÅÅÅÅÅÅ!!! Meh BUÄÄÄÄÄHÄHÄÄHÄÄÄÄÄ JAG VILL HA THIS HÄÄÄÄÄST :_: Neej du får inte GÅ DÄRIFRÅN OCH LEVLA NU DUMMER!!!!!! Och så går jag därifrån men levlar inte xD Typ :P


Detta inlägg skrevs måndag den 13 juli 2015, saker kan ha ändrats efter att detta skrevs.

Av Matilda Southtree - 15 juli 2015 12:00



Ni ser den här bilden?  

Jag tänker på juluppdragen, lagget vid SGB, Steve, ML, VG och Championaten, det där håret jag hade så länge + började störa mig på men inte bytte + sgbc som jag failade så stort på, att flera stycken av mina vänner har rosetter från champ - och att många av de vännerna har förstapriser. Jag har inte ens ett brons >.< Det enda jag har är 8 - 10 "Dagens bästa i ponnyloppet-belöningar". Fast de e ju bra de med :D Bara det att ingen (typ) vet om de / märker de... -_- 


Detta inlägg skrevs på måndag den 13 juli 2015, saker kan ha ändrats efter att jag skrev detta.


Av Matilda Southtree - 14 juli 2015 12:00



Ni ser den här bilden?  

Jag tänker på den buggen jag har som gör att alla träd är gröna på långt håll men vita när jag kommer nära + att alla buskar är vita på långt håll men blir gröna när jag kommer nära... Har haft den här buggen ända sen snön försvann cX 

Skriv gärna vad ni tänker i kommentarerna! <3


Detta inlägg skrevs på måndag den 13 juli 2015, saker kan ha ändrats efter att jag skrev detta.


Av Matilda Southtree - 2 juli 2015 15:09

Idag, den 2 juli 2015 pratade jag i vänchatten, och såg ett namn dyka upp. Ett namn som jag inte sett från Matilda Southtree sen jag bytte till Air Star, och när var det? Måste kolla upp det. Men det namnet jag såg, var Sofia Zebraforest. Ah, jag vet inte vad jag ska säga! 

Så jag väljer nu att visa de 2 bilder jag tog, istället för att skriva så mycket så att jag kliver av från ämnet. 

   

Dock var hon tvungen o logga ut... Så nu skriver jag detta, efter att hon loggade. Hon har inte bytt server permament, utan det var bara för idag... Men hon ska byta på Alice Mouseroad :D

Ja, jag har upplöst Luna Whisperers. Men jag är hellre med i Panther Friends än ägaren av en stor känd klubb som alla vill vara med i. 

Love U, Sofia Zebraforest <3 


Ovido - Quiz & Flashcards