matilda-sso

Alla inlägg under december 2014

Av Matilda Southtree - 20 december 2014 18:30

Hade faktist ingen lust o spela O.o Har knappt spelat sen tisdag O.O

Kanske håller o tröttna på sso... Hoppas INTE det D:

Suck. Vi får se vad som händer iaf :/

Ska iaf spela nu så

:3

Av Matilda Southtree - 19 december 2014 12:04

Just det, sista skoldagen har varit :DDD WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!!!!!!!
!!!!!

Synd bara att SSO fått strul igen...

Aja, får fixa till designen på bloggen så länge :P
Och öppna mina betyg..................... Lite scary D: Men det går nog bra :D

 

Av Matilda Southtree - 18 december 2014 14:07

Kunde inte logga in igår, men nu har jag fått se snön :D

 

Konstiga solrosor Cx

   

Vrf e det ingen snö?

Kommer ni ihåg vad jag sa för ett tag sen? Här har vi Vitdal, och bara så ni vet, det här är min favvo-skog nu :D


   

Av Matilda Southtree - 17 december 2014 19:10

Nu ÄR det strul med sso igen... -.-

Det e ju bara så tråkigt -.-

Ingen inläggs-serie idag...

Och inget sso-spelande...

Och massa tråk...

Och inget inlägg mer...

Av Matilda Southtree - 16 december 2014 19:28

Eeeeeh sätter den som minatyr först Cx 

 

Som mini s¨å ser man ju inte den failade snön CX

Men sätter jag den som normal...

 

USCH VAD FUL! Ellerhur? xD

Bakgrunden har jag tagit själv, friesern är från sso´s nyheter, snön fixade jag, (Det e drf den e så failad :P) och iden till bilden fick jag av en spelare (Kommer inte ihåg namnet... xD) :)

Av Matilda Southtree - 15 december 2014 18:30

Få se vad vi har för gamla bilder... AHA Mid :D

MIDNIGHTDANCER

 

Namn: Midnightdancer

Smeknamn: Mid

Kön: Sto

Ålder: Mellan 4-5 år

Ras: Arabiskt Fullblod

Historia: Det var från början tänk att jag skulle köpa henne samtidigt som Star, (blivande, har honom inte...) Sunblaze, och en till svart arab. Men sen blev det Star, Mid, Rose, och ponnin Cloud :) Hon såldes hos Gulspur, men det var inte de som ägde henne, hon ägdes av en tjej som inte ville ha henne mer :c 

Info: Mid är just nu på hästön, men sist jag hade henne så var hon lite som Moonie i temperamentet, en fin tjej altså <3 Mid är nu en level 15 westernhäst, köpte faktist ett westernträns bara för hennes skull! Cx Men, det behövdes endå ett, hade bara det där billiga gula som många nybörjare har...

Slut cX

Av Matilda Southtree - 15 december 2014 15:12

Har lite tråkigt, så det blir en bildbomb :D Den efterlängade bildbomben är här! xD

Liiite från juluppdragen :)

   

3 nej 4! Oupps 5! Dinodalsbilder cX

     

    (De stavade fel xD)

FJORDING :DDD

 

Moonie :D

   

Uuu scary D:

(Moonie säger: Titta mig i ögonen..... Du lyder nu under min kontroll..... Fall i djup sömn nu..... Vakna aldrig.....) Visst e hon scary? xD

 

Sista bilden är på Louise Maccamps arab Nova ^^

 

Slut :D Var ju en liten bildbomb bara, men strunt i! Var ju en bomb iaf Cx

Om ett tag så kommer nästa häst upp ^^


Av Matilda Southtree - 14 december 2014 10:41

Ny design på bloggen :D Har även lyckats skapa en profilbild <3

Men snart blir det nog ny design igen Cx

 

Det där är bra :D Fast kanske lite synd om Moonie ändå... Hon e ju bara en liten arab utan vinterpäls D: Hon har faktist inte lyckats skaffa nån vinterpäls... Lite konsting, ellerhur?

Ovido - Quiz & Flashcards