matilda-sso

Alla inlägg den 18 januari 2015

Av Matilda Southtree - 18 januari 2015 12:00

Jag börjar med fisket, eftersom att det hände först :)

Jag skulle levla Winter och så såg jag att det var rödspetta som kunde fiskas idag, och den platsen ligger på vägen till gyllenebladet, så jag startade uppdraget. När jag kom tillbaka och slutförde så blev det bara: :OOOO

 

Så fick jag uppdraget att fiska Moorlands Monster :D

 

Och här är monstret :DDDD Inget riktigt monster, dock :/

 

Och så gick jag tillbaka till gåd och slutförde :D

    Märkte att mr K. Trout har samma bild som mr Cod O.o OCH mr Cod har vitt skägg på bilden, men brunt egentligen xD

Aja den här medaljen fick jag :)

  Rätt fin :P

Och sen så gick ju Winter upp i level :D

 

Ska försöka påbörja levlingen av Misty nu :D (Ja, inte är det Moonie!)

Sys<3

Ovido - Quiz & Flashcards