matilda-sso

Alla inlägg den 16 januari 2015

Av Matilda Southtree - 16 januari 2015 19:46

Det jag vill ta upp idag är just manar :)

Först visar jag en bild på en failad man xD

 

Ser lite kul ut, eller hur? :P

Sen visar jag den har bilden jag gjort supersnabbt, som föreställer en man jag skulle vilja ha i sso :D

 

Jättefin man liksom #.# (inte min redigering som är fin xD)

Och tillsist: Fjordingar...

För ett tag sen skickade jag ett mail till supportern om det här med att man kan låta sin fjording få liggande man + knoppar. Och det de svarade var: (se bild)

 

Det röda är där min mail var, vill inte att hela världen ska få syn på den xD

Aja har dragit det här kort nu, pga: tidsbrist :/ Men imorn så ska jag försöka få 2 inlägg faktist, ett om sso-facebook+support och ett om när jag (troligtvis xD) köper MOONMIST! :D 

 

Så allt för idag, sys<3

Ovido - Quiz & Flashcards