matilda-sso

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Matilda Southtree - 13 mars 2015 11:03

Märkte att det var VÄÄÄLDIGT otydligt i förra nlägget, så jag fixar det!

Tävlingen går ut på att man ska hitta på smeknamn till mina chinoteagueponnyer Wildwhisper, Wildheart, och Wildsoul :) (se bild lite sneare i inlägget för att se vem som är vem) Wildwhisper är en hingst, men jag vet inte vad Wildsoul och Wildheart är, dock är de killar allihopa :) Om du kommer på det bästa smeknamnet till tex: Wildwhiper så får du en redigerad bild, men kommer du på till tex: Wildsoul OCH Wildheart så får du två redigerade bilder! Så priset är altså en redigerad bild <3

Men du får även tänka på att jag brukar gilla "naturliga" smeknamn mer än "onaturliga", så tex: bananen till Wildwhisper är inte sååå lyckat :P Och ja, du FÅR hitta på massor smeknamn, det ökar bara chansen att vinna!

  Hoppas jag kan få några små bidrag!


Ovido - Quiz & Flashcards