matilda-sso

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Matilda Southtree - 11 mars 2015 20:16






Vi börjar med det som nte är Ponnis, Bilden av Ever är klar :) Satt o fixa till den medans jag väntade på uppdateringen idag :P Så då kunde kag inte ta en bild på Evers huvud, och drf så har jag gjort hela Evers huvud själv... Vad tycks?

 

Nu till Powwnisarna:

 

Lalalaa :x Nu SKA Choco bli lvl 15... Så kan jag börja på Wildwhisper 8D Fick även veta vad som händer om man har fullt stall o vill köpa en häst (eller ponni) ^^

 

OCH så fick jag veta att ponnyers ben kan glida utanför deras kroppar 8)

 

See anything crazy? :P

Jaaaa eeen sak till innan jag säger hejdå för idag: Upps två: När jag var inne på Valentina idag så träffade jag av en slump på bloggaren Andrea Bravestone :) Läser hennes blogg, så OFC att jag måste fråga vän ^^ Hennes blogg heter andreabravestone.blogg.se, ifall ni vill kika in ;) Så nu den andra saken: Jag behöver smeknamn till mina nya pöwwnis: Wildwhisper, Wildheart, och Wildsoul heter de, ifall ni nt såg ^^ Den som kommer med det bästa smeknamnet får en redigering ^^ (Om ni vill ha då :P) Och innan ni frågar, en redigering per ponni XD Så om du kommer med smeknamn till tre ponnis så får du 3 redigeringar :PMen ni ska också veta att jag föredrar mer "naturliga" smeknamn, så tex: Bananen till Wildwhisper är inte nåt SÅÅÅ lyckat förslag :P Ni får lämna in bidrag till klockan 12 på måndag :3 (Ungefär)

SYS!

Ovido - Quiz & Flashcards