matilda-sso

Alla inlägg den 3 mars 2015

Av Matilda Southtree - 3 mars 2015 18:31

Fick den här otroligt fina bilden av Astrid #.#

 

Fy "PIIIIIP" vad fiiiiin #.# MINIEVER 4 MINIEVER 8D Undra hur hon fick Miniever o posera så där fint 83 Jaja den e redigerad men endå cX (Hmm... Minimissi? 83)

Av Matilda Southtree - 3 mars 2015 17:43

Första: JAG KOM 1O I JORVIKSTALLETS CHAMPIONAT!!!!!!!!!!

Andra: Astrid VANN gådc <33333

 

DUUUUUUKTIG WOLLE! 8D DUUUUUUUUKTIG ASTRID! 8D

Astrid har 4 medaljer från champ... #.# Jag har "2" stycken :c Båda e på Valentina... :c

Jaja bara o kämpa på <3

Av Matilda Southtree - 3 mars 2015 12:25

Redigeringen av den där jättefina buggbilden är nu klar ^^

 

Och den ska bli header ^^ Fast... Nu när jag tänker på saken känns den mer somrig än vårig... xD Den får vara header ett tag iaf :P Altså, den där var HUR SVÅR SOM HELST att göra D: Ok inte svår, men jobbig :3 först skulle jag ta bort alla menyer o sånt, sen skulle jag jämna ut allting i gimp, sen skulle jag ta en bild på en simmande Ever och klippa ut den (BLÄ), sen skulle gimp vägra samarbeta och gömma alla menyer för mig, så att INGET gick att hitta, o sen skulle jag bara fixa till allting :c Det kanske inte låter så jobbigt, men FY vad jobbigt det VAAAAAAAR D: 


Ovido - Quiz & Flashcards