matilda-sso

Alla inlägg under februari 2015

Av Matilda Southtree - 21 februari 2015 20:17

DET har hänt 8DDDD Okej, DET är att Ever har blivit lvl 15 #.#

 

Så det ska firas med att jag visar bilden av Ever som jag hållt på med ett tag <3

Linearten hittas på: silverprints.deviantart.com

Här har vi bilden <3

 

Samma pandoriska text som min andra xD Jaja har ett annat projekt på G me, frå börja med det imorn <3 (Om jag har bilden på denna datan... Tar en ny om jag nt har den XD)

See You!

Av Matilda Southtree - 20 februari 2015 19:48

Sry för lite dålig bloggning på sistone, har inte riktigt hittat lusten... Men jag får väl berätta senaste nytt då :)

1. Jag upplöste Water Water, saknade klubblivet men ville inte vara klubbägare... :/ Har lovat mig själv o aldrig skapa klubb igen, vi får se hur det går ;P

2. Jag har bytt mellan massa klubbar, e ju helt omöjligt o hitta nån bra >.<

3. Jag håller på med en redigering av en betande Ever, helt sjukt svårt ju -.-

4. Ever e snart lvl 15 <33333333333333333

5. Jag funderar på o skicka mail till supporten o be de låta mig byta server, ist för att vänta på att de ska aktivera funktionen :/

Ja det var det cX

 

Den här bilden är på en av de flygande kaninerna på landons tävling, en bugg men en bra bugg faktist, man slipper jaga små bunnis :P

Av Matilda Southtree - 17 februari 2015 20:56

Knäppa rubrik xD Varför ska du alltid spoila hela inlägget xD Aja :)

Idag har varit en LÅÅÅÅÅÅÅNG dag för mig, först så vaknar jag tidigt (före klockan 6 o.o), och kör alla banor med Ever, sen vill jag ha en hopplektion för Ever bara kraschar in i hindren hela tiden, då får jag en lärare som inte lyssnar på mig, bara hoppar och har ingen lektion alls, och sen till råga på allt GÅR OCH GÖR DAGLIGA X.X Sen får jag en jättebra lärare som heter Siri o sen något jag glömt, får kolla upp det cX Sen så gör vi lite saker och så kommer det en Lucy Slowside och vill göra något så drar hon runt mig och Siri och sen så e vi på fp-stranden och börjar prata om klubbar (både jag, Lucy, och Siri var klubbägare!!! xD), och då ska Lucy upplösa sin lkubb o gå med i nån av våra och då vill hon gå med i min, så då öppnar jag Water Water (vi kommer till det här senare... x.x), och så går vi till ewerwind o picnicar, och så måste Siri gå, och så kommer det två stycken som rollar vildhäst, och då ska jag o Lucy också rolla med de, o så rollar vi o rollar o rollar o rollar o sen så blir det bara jago Lucy kvar o då drar hon runt mig (rätt jobbigt, faktist), o sen så slutar vi i klubbhuset o så pratar vi om vrf klubben knappt har några medlemmar o så vill juag skaffa medlemmar o så gör jag det och så får jag prata i 4-5 chattar samtidigt (EXTREMT JOBBIGT) o så lyckas jag få lite medlemmar o så behöver jag ta det lungt o visar en person vägen till äppellunden o sen får jag logga ut, och när jag loggade ut så hade jag 7 medlemmar medräknat mig <333 Herregud vilken DAG! Men herregud vad nycket text o.o Men okej nu måste jag slua annars blir jag helt knäpp (altså ännu knäppare (okej nu ÄR jag megaknäpp)) så jag visar bara en bild från när jag hamnat under biblioteket.

 

Okej jag har en ny header redan men jag får sätta upp den imorn (hallå Matilda den e ingen poster xD) okej då lägga upp den menar jag och okej mina fingrar e jättetrötta hejdå...

Inlägget skrevs från klockan 20:56 till klockan 21:19.

<|>

Av Matilda Southtree - 16 februari 2015 20:15

 

Var bara tvungen :)

Av Matilda Southtree - 14 februari 2015 19:42

Ja det som är nytt är nog Ever :)

 

Lät Astrid gissa vad det var för häst och namn till den :)

 

Och ja, hon var med när jag köpte honom :)

 

So, here he is!

 

Engelska fullblod passar i VD :)

Och engelska fullblod passar i level 15... >.<

Av Matilda Southtree - 13 februari 2015 18:51

Kom i level 17 när jag gjorde alla hjärtans dag-uppdragen 8DDD

 

Thank You Star Stable #.#

Kanske blir en ny header :P Kanske ett special-inlägg me... xD


X.X

Av Matilda Southtree - 12 februari 2015 17:59

Okej det här är INTE min dag idag >.<

För det första: på det ena av mina hem måste jag nu använda launchern.

För det andra: på samma hem var jag tvungen o ladda om sso's och deras fb-sida 1.000.000.000 gånger, till slut var jag tvungen o gå in via mobilen o kolla istället -.-

För det tredje: Jag har nu 6 hästar på min önskelista, och jag har "bara" 3210 sc.

För det fjärde: Jag glömde mitt lösen till bloggplatsen, var tvungen o återställa, det var helt BORTA ur min överansträngda hjärna.

För det femte: Jag har bara 2 platser "lediga" i mitt hemstall.

För det sjätte: Jag måste levla, göra uppdrag, OCH måste sluta spela TIDIGARE....,

För det sjunde: Ännu mer saker, orkar inte skriva alla.


Orkar inte visa bilderna jag tog på de nya hästarna, men jag orkar skriva vilka som är på min önskelista... Och berätta vad de nya kostar. Önskelistan är här:

Den apelkastade nya som ser ut som en mycket (väldigt mycket faktist... Förlåt Silver xD) finare Silvermountain (690, blir Silvers "mellanbror" om/när jag köper honom)

Den där nya Sellen (790, jättefin #.#)
Den apelkastade oldenburgaren på hästmarknaden (880, blir Silvers "lillebror" om/när jag köper honom)
Cremellon på vingården (990 (blä, hur dyr som helst -.-), Louise's Rubykiss)
Det engelska fullblodet på hästmarknaden (390, ser ut som det danska varmblodet, och ska döpas till Everrunner om/när jag köper honom (Ja, jag vet, namn betyder att man köper hästen -.-))
Den stickelhåriga fuxponnin i vd (550 (dyrt för en ponni :/))
Ja det var de :< De kostar sammanlagt 3300 utan Rubykiss, och 4290 med henne... 
Men jag ser nu att jag på lördag har råd med 5/6 hästar ^^ Om jag vill ha den sista med så kan jag ta henne på dubbel xD Men om jag gör så att jag skippar både Ruby och ponnin så kostar det 2750 och då har jag 460 kvar om jag köper de idag och om jag skippar oldenburgaren med så blir det bara 1870 med om jag tar ponnin med då blir det 2420 och då blir det 790 kvar... 
HOPPSAN jag ska nog sluta plåga er nu, vi får se om jag köper nån :3
Hejdå!
Av Matilda Southtree - 12 februari 2015 12:00

Jag o Astrid chattar ;)

   

 

Läs gärna :)

Alla de riktigt tidsinställda jag gör kommer läggas under kategorin "Tidsinställt", bara för att :)

Ovido - Quiz & Flashcards