matilda-sso

Alla inlägg den 27 februari 2015

Av Matilda Southtree - 27 februari 2015 20:10

 

Jag vet, kom sist i mål... Men jag failade lite i början bara, sen gick allt nästan helt felfritt #.#

Thank You For An Amazing Ride Ever, You Were Just A-m-a-z-i-n-g #.#

Av Matilda Southtree - 27 februari 2015 12:30

Sofiazebra #.#

 

I'll stay in this club forever <3

Sen frågade Emmy om vi kunde ses i Jorvik City o då gjorde vi det ^^

  

Vi var där ett tag men sen fastnade Emmy i rulltrappan o kunde nt komma loss, så fick hon relogga och då stack vi alla till fp o fikade ^^

Den här sista fikan vann jag faktist cX I en gammal tävling på sofiazebras blogg :3 Altså, tävlingen skapades 28 september 2014 så det var ju ett tag sen x,D


Sen stack vi till stranden o badade + grillade korv <3

   

Sen var soffan tvungen o logga så då stack jag o levlade :) Snowpearl kom uoo i lvl 10 #.#

Men jag måste baar säga tack till Barris, om du nt hade varit inne o kunnat säga att sofiazebra tänkte logga in så hade det här INTE hänt, så tack för att du var inne <3

Nu ska jag in på Matilda o se vad som står på i server 1 ^^



Av Matilda Southtree - 27 februari 2015 10:02

Jag tror nog inte jag har nämnt henne på bloggen tidigare, så det kanske är dags nu :P

Hon är en non-star rider i lvl 6 på server 2, och hon har två hästar, starten Snowpearl och ponnin Winterspirit (Inget av dessa namn går att skriva i chatten -.-) Hon var på server 1 först, men när jag flyttade Matilda till server 1 så flyttade jag också Valentina till server 2, för att inte tappa kontakten helt med mina gamla vänner ^^ Har dock endå tappat kontakten med de, en har slutat spela, en minns inte ens Matilda, en minns knappt Matilda, en tappade jag kontakten med långt innan jag bytte server, och en är Sofia, som inte slutat spela, men vi bara missar varandra hela tiden X.X Aja så här ser valentina ut:

 

Lägg märke till hästarnas dekorationer... Det är två stycken brons från mlc #.#

Jaja när jag skulle logga in på henne idag (Herregud, jag loggade in på Valentina FÖRE Matilda O.O) så fick jag se detta:

 

YES TOO CRAZY! Ja det var det jag hade o säga ^^ Sys<3

Ovido - Quiz & Flashcards