matilda-sso

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Matilda Southtree - 6 februari 2015 17:15

Börjar med manarna <3

Gjorde man-buggen som gör att man kan ändra färg på sin hästs man 8D

Visar först en bild på nån som gjort det (visade en i förra inlägget med)

 

Creeeepy 8D

Så visar jag när jag gjorde det <3

 

Snyggingen där :) Vad sägs om denna man på Hope? :P (Vet, Hope e också en fjord och... ja ni vet hur jag är med fjoringar o liggande man xD)

Altså, kolla in Wild <3

Jättefint ju #.# Ska nog byta man på honom imorn :D Till den här då <3

 

Dock e det lite failat, men hur snyggt som helst endå #.#

 

 

Klickade in mig i manshoppen igen, och såg mitt hemstall där i bakgrunden, ÖPPET JA xD

När jag sen stängde manshoppen så var mitt hemstall fortfarande öppet, men när jag kom nära så skickades jag in, och det stängdes :/

Och NU ska du få se don bild Astrid :D

Innan du säger något dumt, så säger jag: jag jobbade med att få till Missi i en EVIGHEEEEEEEEEET >.< Hade det gått snabbare så hade jag ändrat mer, säger jag :)

 

Sjukt nöjd, faktist :D Alla bilder är tagna av mig, men jag lånade posen från star stables releasebild på den fuxfärgade andan :)

Bilden föreställer Missi som står där, och lyser xD Om ni tittar snett ovanför hennes huvud så har jag ritat dit en sol, om ni tittar på svansen så ser ni att jag har ritat den helt själv, om ni tittar på man o panlugg så ser ni att det är star stables, men jag har lagt dit lite spretande strån + ränder, om ni tittar på hovarna så har jag ritat dit gräs, om ni tittar på pälsen har jag ritat dit fläckar o prickar, på marken, stenen, och Missi så har jag ritat dit skugga, och om ni tittar på stenen så är symbolerna i ordingen: (från toppen) en stjärna (Lisa), en sol (Anne), en måne (Linda), och en blixt (Alex). Gjorde egentligen fel, för solen och månen ska byta plats :) Men.... tror det var allt :)

Här har vi bilderna jag fotat och använt:

   

Hade dock inte sparat bakgrunden :/

Men nu ska inlägget avslutas, och Morning ska levlas! SYS!

Tillägg: Jag har bytt man på: Wild, Blue, Hope, Winter med denna bugg :) Hoppas verkligen att de får behålla sina manar när buggen försvinner (Om den gör det)

Extra tillägg: När jag loggade in igen nu, så försvann Wilds, Blues, och Winters man. Dock vet jag inte om Hopes också försvann, men jag tror det. Jag har heller inte kvar de sc jag använde för o testa.

Ovido - Quiz & Flashcards