matilda-sso

Alla inlägg den 14 december 2014

Av Matilda Southtree - 14 december 2014 10:41

Ny design på bloggen :D Har även lyckats skapa en profilbild <3

Men snart blir det nog ny design igen Cx

 

Det där är bra :D Fast kanske lite synd om Moonie ändå... Hon e ju bara en liten arab utan vinterpäls D: Hon har faktist inte lyckats skaffa nån vinterpäls... Lite konsting, ellerhur?

Av Matilda Southtree - 14 december 2014 08:49

Nu var det dags för Mooonie :D

MOONGIRL

 

Namn: Moongirl

Smeknamn: Moonie

Kön: Sto

Ålder: 4½ år, jag har haft henne sen hon var 3 år :) (låtsas-år, jag har inte ens spelat i ett år!)

Ras: Arabiskt Fullblod

Historia: Hon var en gång i tiden en vildhäst, men blev fångad och förd till Vingården med sin tvillingsyster. (Nu går det över till info här CX) ...när jag precis fått henne, så var hon rädd för allt, tillexempel fick man inte stegra nära henne, då blev hon rädd och sprang iväg. Följde man efter henne så blev hon ännu räddare... Hon bröt faktist ett ben en gång! (Info?)

Info: Hennes mamma hette Moondi och var en vit arab, men hon dog ett litet tag efter att hon fått Moonie och Moonies syster Moonmist. Moonies pappa var en svart arab, som var en berömd avelshingst. Tyvärr vet jag inte hans namn :/ Men Moonie är en lugn häst, fast... (nu går vi över till historia igen Cx) (Är det info om Moonie som kommer nu, tro? xD) Men nu har jag lyckats hitta var Moonies syster befinner sig, och jag ska köpa henne så snart jag bara kan! Nu var sagan slut :D xDDDD Fast inte slut, vi har ju en till grå arab o berätta om snart :D

Ovido - Quiz & Flashcards