matilda-sso

Alla inlägg den 1 december 2014

Av Matilda Southtree - 1 december 2014 20:14

Var o kolla runt på gamla nyheter, och hittade den här bilden:

 

Ser ni trädet i bakgrunden? Tänk er gröndal fyllt av såna träd :D WOW

 

Hittade även ett bevis på att snön kommer på onsdag, 

 

Det här var på nyheterna den 17 november förra året :3 Såp jag tror att snön kommer snart! <333

Okej, sista innan jag måste sluta nu,

Igår gjorde jag inget inlägg pga: min systers födelsedag, och ridning i verkligheten (det var 2 som ramlade av xD 2 tårtor på söndag :D xD Har faktist inte ramlat av nån gång O.o (förutom en gång när jag skulle sitta av själv för första gången, tilla på ändan i spånet xD)). Sen när jag väl började spela ville jag bara levla (är långt efter med min levling...), så då gjorde jag inget :) Har faktist dragit över min datatid nu, måste SLUUTA, så Bye, and See You Soon! <3<3<3<3<3<3<3<3

PS: Hoppas ni orkar läsa allt, ni som läser xD 

Ovido - Quiz & Flashcards