matilda-sso

Alla inlägg den 13 december 2014

Av Matilda Southtree - 13 december 2014 18:02

Nu var det dags för Winter ^^

tWINTERFIRE

 

Namn: Winterfire

Smeknamn: Winter

Kön: Sto

Ålder: Mellan 5½ och 8 år trodde Kallterna (Det e ju verkligen bra att de säljer hästar nu! Cx)

Historia: Samma sak som med Frost - jag vet inte mer än att hon bodde hos Kallterna innan...

Info: Winter är en pigg tjej som ÄLSKAR att göra sitt bästa :D Hon är raka motsatsen till Frost, hon drar bort från stallet, INTE hem! Mer info kommer ^^

PS: Imorn e det dags för min lilla Måne :)

Av Matilda Southtree - 13 december 2014 17:40

Tänkte göra lite inlägg om mina hästar:) Under kategorin Inläggsserie - Hästar :D

FROSTHOOF

 

Namn: Frosthoof

Smeknamn: Frost

Kön: Hingst

Ålder: Okänd, men nånstans mellan 6 och 10 trodde Kallterna (De har så många hästar så de kan inte hålla reda på alla Cx)

Historia: Han bodda hos Kallterna innan, och det är i princip det enda jag vet om hans historia...

Info: Han är väldigt lat, men när det gäller o komma hem kan det inte gå för långsamt! (se bild) Mer info om ett tag, när jag lärt känna honom ännu bättre! <3

Ovido - Quiz & Flashcards